El President del Consell de l’Advocacia Catalana considera que l’examen d’accés a l’Advocacia que es fa demà a Madrid “és un engany”

27/06/2014

En una entrevista a ARA TV, Miquel Sàmper, President del Consell de l’Advocacia Catalana i Degà del nostre Col·legi, ha afirmat que l’examen d’accés a la professió d’advocat, que es celebra, per primera vegada, demà dia 28 de juny a Madrid, “és un engany”.

 

Vegeu l’entrevista que li va fer ahir Antoni Bassas:  Entrevista a Miquel Sàmper, al programa ARA BASSAS, d’ARA TV